Arkadaşlar oğlum 13 ay 7 günlük cuma günü aşı oldu dünden beri ateşi var ve hafif ishal gibi birde azı dişi patlatmış yeni sabah kalktığımızdan beri hiç birşey yemedi sürekli kucağımda uyuyor ateşi 39.5 e kadar çıkıyor diş ve aşı bu kadar ateş ve halsizlik yapr mı