Esenbursa NANANA merhabalar benm oglumun pipiside hafif saga bakar gibi gövde normal gibi ama bas kısmı hafif saga dogrungidikmgibi sünnette ettrdik 8.5 aylık ama sorun olur mu acaba bise demediler bize. Sizde düzelme var mı oglusunuz büyümştr biraz 😊