Prenss_Annesi cok sevindim canim duzgun olmasina geri donus yaptigin icinde tesekkur ederim. Yana dogru duruyor bizimkininde pipisi sorun olur mu bilemedim rutin kontrolunede 3 hafta var seninle ayni durumdayiz diye sormak istedim. Cisi gelipte pipisi sertlesmeden yana gecmiyor yani sanki ortada gibi normalde ama cisi gelince kayiyor bi tarafa dogru.insallah bizde de sorun yoktur.