Simay987 Kız valla bende cok acıkmıştım keske yemekhanede yeseydim dedim ama geçti artık aldım bende , marketten sandwich alacaktım migrosta yoktu yani saçmalığın daniskası 🥲 40 tl ile kurtaracaktım. Bir daha da tchibo dan poğaça almam ahshshshsh. Her gün içtiğim kahvenin 200 gr’ı 200 tl olmuş 🥲