Simay987 biraz vicdan biraz empati bende ev sahibiyim istanbul avcılarda gömme dolaplı içi sıfır yapılı evimi daha yeni 3000 bin yaptım binadaki ev sahipleriyle tartıştık yükselt bu ne dediler sen 8-13 veriyorsun diye bendemi vermek zorundayım devlet inşallah el atar ama çok zor herkes kafasına göre fiyat belirliyor ipin ucu iyice kaçtı her ay markete farklı para veriyorum mama-bez desen 15 günde bir zam geliyor kıyamet alameti gibi oldu şu yaşadıklarımız