EbruNurr şu an komşuluk gerçekten hiç yok resmen batı da doğuyu yaşıyorum yabancı olduğumuz için parayla süt bile vermeyen oldu komşu olmayınca da zor gerçekten zaten gurbetteyiz eş dost akraba yok e bide üstüne komşuluk da olmayınca her hafta pazar gününü iple çekiyorum gezmek için