Utkumm 3ay oldu sezeryan olalı dikişlerim çabuk iyileşti ama karnımın altı hala uyuşuk ne zaman geçecek merak ediyorum
Deletedmom73 mrvt01 benim 6 ay oldu hala arada içten batma ve agrı oluyor. Kendini cok sıcak tutman lazım ayaklarını üsüttüğün zaman agrılar artıyor 😐
mrvt01 Deletedmom73 sıcağı da hiç sevmiyorum canım. Kış insanıyım ayaklarım falan hemen yanar sıcağa gelemem 😐
Kullanicianne mrvt01 benimde oyle ama hergun degil bazen cok fazla ağrıyor ve yaniyor dogum yapalı 27 gün oldu umarim tamamen duzelir.
Defnem_ mrvt01 ağrı değil ama dikiş yerimin hemen üstünde acı var çok hassas gibi mesela oradan bir tüy çeksem çok acıyo doğumdan önce öle acımazdı benim 6 ay oldu hala böle
Zehra_Asiye mrvt01 zamanla geçer dedi Dr ama gecicek gibi değil. Rabbim çocuklarımıza hayırlı güzel ömür versin de geçmesin varsın.
Bebeminnie mrvt01 10 ay oldu benm hissizlik hala var zaten orası tamamen düzelmeyecek çünkü hücreler ölüyor. Acı hissi de devam ediyor kızım karnıma basıyor bazen oynarken fln canm acıyor sanki düşmüşüm de ezilmş gibi bi acı
Kullanicianne Bebeminnie benim ilk zamanlar yoktu ama bir kac gundur boyle normal tenime dokunurken ve sezeryan yerimin yanina dokunurken ki hissim ayni degil galiba his kaybi dediginiz sey bu oluyor benim dogum yapali 1 ay oldu
Ask2 mrvt01 korse filan kullanıyor musun karnın kaldımı sorundan farklı ama merak ettim ben yeni sezeryan oldum karnım var ne zaman kullansam acaba