Ilkbebek ilk yaptığımda benim de öyle oluyordu üstü tutuyor altı su gibi 😂. Kavanoz küçük olunca bir de cam olunca çabuk soğuyor süt o yüzden tutmuyor. Mayanız soğuk olmamalı önceden çıkartın maya ısınsın, 1 2 tatlı kaşığı koyun kavanoza. Sütü de kaynatın ve çok soğutmayın kaynarca yakın olsun hatta deneyin lütfen bana da yazın olur mu olup olmadığını. Çünkü ben böyle çözdüm sorunumu. Artık sulu olmuyor güzel tutuyor benim keçi yoğurtlarım☺️