Premses şaka gibi gerçekten. Önce bi gastrolojiye gideceğiz bakalım. Sonrasında dediğiniz gibi alerji doktoruna da gideriz. Yeter ki birisi bi şey desin :) 20 saat bir bebek ağlar mı hem de her gün istisnasız.. eve geldiği 2. Günden beri böyleyiz ama 2. Haftada çok arttı. Tam 30 gündür böyle.
Arabaya bindiriyoruz yok,
Banyo yaptırıyoruz yok,
Sıcak havlu yok,
Masaj yok.
Her şeyi denedik hiç bir şeye olumlu reaksiyon vermiyor aksine daha da çıldırmış gibi davranıyor.
Süt ve süt ürünlerini kestik denedik fark yok,
Şimdi anne sütünü kestik, mama deniyoruz sadece onda da henüz bir değişim görmedim. (Laktoz intoleransı için)
Çok enteresan cidden :)