Bebeğim 37 günlük. Eve geldiği 2. Günden beri hep huzursuz, gittikçe gün boyu uzayan ağlama krizleri var.
Her şeyi denedik,
Süt ürünlerini kestik 1 hafta izledik değişim göstermedi.
Mama verdik sadece anne sütünü kestik değişim göstermedi. (Laktoz intoleransı olabilir mi diye)
Gaz damlaları kullanıyoruz, fayda ediyor mu etmiyor mu belli değil.
Her gün sabah 06:30’dam akşam 23:00’e kadar aralıksız ağlıyor uyumuyor, sonra 12-3 arası gece bayılıyor.
Benzer bir durum yaşayan var mı? Ne yaptınız?
4 ayrı doktora götürdük herkes gaz sancısı diyor ama öyle ekstradan ultrason vs yapılmadı.