Sarece ben geceleri hep alarm kurardım doğduğundan beri alarma gerek kalmadan kendi uyanıyor emziriyorjm uyandıkça. Şimdi bir haftadır gece 12 de uyanmaya başladı bu haftadan önce 9 dan 2 buçuğa kadar uyurdu bazen 3 e ama 12 de de uyanıyor artık. Umarım düzelir uykuları uzar gerçekten pertim çıktı gündüzleri iş yapamaz hale geldim artık ben yanında yokken göremeyince de mızırdanmaya başlıyor😢