Herkese merhaba tam 3 aylık bebeğim var. Sabah öğle akşam 120 cc mama içiyor, onun dışında iki saatte bir emziriyorum. Önceden mamayı günde 5-6 kere veriyordum azaltmaya çalışıyorum. Sütümü artırmanın kolay yolu var mı klasik yeşillik bol su haricinde zararsız bir takviye önerebilir misiniz? Solgarı çok duyuyorum gerçekten çok mu iyi ? Ona göre alabilirim. Ya da başka ürün veya besinler ??