Catlakbiranne bizim aşı kartında yazıyordu ama doktor söylemeden hareket etmemiştik mesela ben dedim hocam bunu yaptırmalı mıyız aa tabi yaptırabilirsiniz demişti anlatmıştı ama ne bileyim ya illa ya doktor ya hemşirenin hatırlatması lazım sen bilemeyebilirsin. O sağlık ocağını bir yere bildir şikayet gibi değil de biraz dikkatli olmaları adına şahsen ben olsam yakında başka sağlık ocağı varsa kaydımı alırdım oraya daha küçükmüş sık sık gideceksin aşıdır kontroldür