rozalinda_roz bizde yeni atlattık sayılır yaklaşık 4ay oluyor hatırlamıyorum.asimiz yoktu ateş 1kere çıktı sadece çok şükür.ama kusma ve ishal çok vardı onun dışında iştahı yoktu.oncelikle bol su verdim su içmeyi dahi reddediyorlar red olduğu durumlarda şırınga yardımıyla sürekli uykusunda verdim.hastaneye gittiğimiz zaman yaklaşık 1kg kaybetmişti bu arada o derece.yemek yemesi için zorlanmadım ağır yiyeceklerde vermedim sürekli sıvı besledim ve sadece yoğurt yemeyi kabul ediyordu bende yoğurtlu tarifler yaptım sabah yoğurt pekmez ekmek lapa yaptım yedirdim onu yemesi bile benim için mucizeydi.surekli uyku halinde olduğu için rutinlerimiz saatli gitmiyordu ee yoğurtta ne kadar tok tutar 2saat sonra meyveli irmikli muhallebi yapıp veriyorum yediği kadar cokda yemiyordu.ohlenleri yoğurt çorbası yapıyordum tabi bu yaptıklarımı ardından kusarak çıkarıyordu kustugu içinde su kaybı oluyor siringayla verebildiğim kadar su veriyordum arkasından.ishali için muz püresi falan yapiyodum.antibiyotik kullanmadım tadı çok kötü diye çocuk perişan oldu daha çok kustu bende vermeme kararı aldım herkesin kendi tercihi.eczaneden ishali için probiyotik damla aldım kullanmaya baslandim çok şükür 5gunde atlattık. Tabi iki kerede evde serum taktım su kaybını dengelemek için