Eşimle hiç 2 çocuk taraftarı olmadık her zaman tek olsun varimiz yoğumuz onun olsun dedik oğlumda bu durumdan şikayetçi değildi yediği önünde yemediği ardindaydi zaman geçti oğlum büyüdü 6 yaşına geldiğinde karşımıza geçip beni teklige mahkum ettiniz dedi.cunku gerek okul gerek sokak gerekse kendi sosyal cevremizde gerçek anlamda doğurmayan bir ben kalmıştım ikinciyi.nasil yaparız ederiz derken hamile kaldım Rabbim nasip etmedi 3 aylıkken kalbi durdu.uzuntusu acısı bizi mahvetti ama oğlum bu durumdan daha çok etkilendi daha çok baskı kurmaya başladı bize.seneler sonra tekrar cesaretimi topladım 2 sene sonra kızıma hamile kaldım.evimize neşe geldi aydınlık geldi kızımla beraber. Hiç zorlanmadım ne bakımında ne başka birşeyinde.oglum ondan rica etmesem bile el bebek gül bebek baktı kardeşine.simdi oğlan 10 kız 2.5 yaşında çok güzel abi oldu ona