DevrimciAnne 2. Çocuk tecrübem olsa zaten böyle bir post açmazdım 😄 insanların birbirlerinden fikir alması neden sizi bu kadar çok ters etkiliyor ? Siz kendi kabuğunuzda kendi görüşlerinizle hareket ederek tecrübeye devam edin. İnsanların düşündükleri ve yaşayıp gördükleri hakkında bilgi alışverişi yapmak, bu durumu yaşayan, yaşamış veya yaşayacak insanlarla konuşmak bana iyi geliyor. Sırf muhalefet olmak için tekrar söylüyorum muhalefet olmak için yorum yapınca sadece gülünç duruma düşüyorsunuz