Simaykck Meri-Meri Bu ayda atak dönemi var benim kızımda gece uyanır uyumazdı şuan hala huysuz genel olarak huysuzdu zaten hep dediğim dedik şuan da 27 aylığız ara ara uyumuyor hala ama o dönemki kadar değil 19 aylıkken 1 ay kadar uyumamıştı kızımda atlatırsnız sizde inşallah
Veragillerden İki yaş sendromu 13 aya kadar düşmüş son araştırmalara göre. Benim kızım da 18 aylık, kısmen başladı bu durumlar. Bunlar folik asit bebeleri, her şeyi beklerim. ☺️🫠
Meri-Meri Veragillerden ay ne denk geliyorsa hep bize denk geliyor vala ya 🙄 biraz önce buzdolabı nın kapağı açık kalsın diye ağladı mesela 😂 kolum tutuşmuş yanlış hareketten sanırım sürekli kucak istiyor bakalım katlanacağız ❤️
Marselinannesi Meri-Meri 18 ay civarı başlar yani benim aldığım eğitimlerde dinlediğim kadarıyla 18. Ay civarı başladığı yönünde.
Fatmanurr2_ Meri-Meri benim oğlumda 19 aylık canım inan bu anlattıklarının aynısini yaklaşık 10 gündür yaşıyorum bende uyku kalmadı yeme içmeye baya azaldı mamada çok azaldı beş dk durmuyor bende dayanamıyorum çizgi film açıyorum 5 dk duruyor GB reklam çıkıyor bağırıyor değiştiriyorum istemiyor çok naif bir bebekti geliyor kolumu ısırıyor sacimi çekiyor üstüme atlıyor ne eline alsa yere dökmek istiyor vermiyorum yerlere atıyor kendini ben anlamadım ne yapacağımı kızımda var o böyle değildi bu çok başka 2 çocukla maf olmuş durumdayim bütün sinir sistemlerim bitmiş durumda Allah’ım yardımcımız olsun canım
Meri-Meri Fatmanurr2_ ya inan aynısı biraz önce buzdolabı kapısı açık kalacak diye ağlıyor kapattım kıyametler koptu kolum tutulmuş taşıyamıyorum sürekli kucak istiyor 😂 bunun çaresi yok demekki mecbur bebeler bizim katlanacağız 😂 rabbim yardımcımız olsun inşallah çabucak atlatırlar geçer
Fatmanurr2_ Meri-Meri ne boş yapıyor bu insanlar yaa annemde bana öyle diyordu kızım ben 5 tane büyüttüm böyle olmaz diyordu 1 hafta gittim kaldım annemlerde kızım anandan emdigin sütü bu çocuk burnundan getirir ben böyle bişey görmedim Allah yardımcın olsun diyorlar
Meri-Meri Fatmanurr2_ evet haftasonu annemde kalmıştım oda bana aynısını 4 tane büyüttüm bu çok farklı diyor 🙄 seni yıpratıyor psikiyatri ye gitmen lazım bence seninde sinirlerini bozmuş zor çocuk bu diyor kendi annem bile 🙄
Fatmanurr2_ Meri-Meri aynı benim annemde canım bir psikiyatriye gitmelisin bu çocuklar seni çok değiştirdi diyor haklı olarak bende uyksuuz ve yorgun oluyorum tahammul seviyem kalmamış canım inşallah bu günlerde geçer baya yorucu bir süreç 😬