Merhaba kızlar 19 aylık oğlum var ama eski oğlum gitti 1 haftadır bambaşka bir çocuk geldi . Başta sürekli ağlıyor birşeyler istiyor yapmayınca daha çok ağlıyor sussun diye istediğini veriyoruz artık. Hayatta vurma huyu yoktu hayır dediğimiz an kafasını koltuklara vuruyor. Uyumuyor en basiti gece 3 te kalktı sabah 7 e kadar oturdu. Yemek yediriyorum diliyle tadına bakıyor beğenirse yiyor beğenmezse yemiyor artık yeter ki yesin diye hep aynı şeyleri yediriyorum. 1 dakika oturmuyor bu arada sürekli hareket halinde mama sandalyesinde yemek yedirirken bile ya eli durmuyor ya oturduğu yerde zıplıyor koltuk tepelerinde yada. Artık dermanım kalmadı inanın. Diyelim banyoya girmek istedi kapıyı kapatıyorum girmesin diye yere yatıyor ağlıyor kolundan tutuyorum kalksın diye bu sefer sürünüyor yerde yine kalkmıyor . Dışarı çıkmayı bahsetmiyorum bile gördüğünü ellemek almak istiyor el tutmak istemiyor koşuyor arabaya binmek istemiyor yada en basiti kapıya geliyoruz eve girmek istemiyor ya daha neler neler. Anlayamıyorum 2 yaş sendromu mu yoksa atak haftası mı yoksa şımarıklık mı inanın bilmiyorum ama böyle çok zorlanıyorum baş edemiyorum resmen. Ben tek miyim sizinde bebekleriniz böyle mi veya ne yapmam gerekiyor geçici midir yoksa şımarıklık mı . Acaba diyorum alerjik bir bebek bir iki gün öksürdü alerjik şurubuna başladık 2-3 gündür şuruptan mı böyle oldu yada diyorum hasta olacak ondan mı inanın çıldırdım