Bende de yaklaşık 10 senedir farklı bölgelere ata ata yaşadığım ileri egzama türü mevcut. Gittiğim en son Dr. Vildan Gemici nin tedavi yöntemiyle hafifledi diyebilirim.
Verdiği kremi hala başlar başlamaz reçetesine uygun kullanınca etkisini çok güzel gösteriyor. OKSİZİNC . Kremin adı. Nemlendirici olarakta kullanılabiliyor. DoğAl olup balık yağı içermekte. Tavsiye ederim