merhabacanim 1 hafta öncesine kadar artık burnumdaki geçmeyen egzamadan kafayı yemek üzereydim doğru düzgün beslenemiyordum bile la roche posay baume ap aldım her kaşınmasında kuruluk hissetmemde sürdüm tahmini gün içinde en az 6 7 defa kullandım 3 4 gün içinde etkisini gördüm ama benim aşırı derece yaralandı artık kıpkırmızıydı burun kenarım kaşıntıdan duramıyordum gerçekten kızarıklığıda kaşıntıyıda aldı artık hep kullanıyorum valla bitince yine alacağım seneler sonra mükemmel bi ürün bulmuşum kendime tavsiye ederim çok uzun zamandır çare bulamamıştım bende bu çok iyi geldi