Goktusum mrsheisenberg aynen kafayı bulmuş gibiyim ruh gibi geziniyorum ama herşeyin bilincindeyim işte
Gfufyfyfggfg Goktusum Bende 3 yıl önce İzmir depremini yaşamıştım insan etkisinden çıkamıyor şimdi yine İzmir’e taşınıyoruz sürekli onu düşünüyorum ya yine olursa ne yapcam çocukla diye bide anksiyete panik atak falan var bende
Goktusum ZHE doktora henüz gitmedim kendi başıma geçer mi acaba diye uğraşıyorum ama ben gündüzleri daha kötüyüm akşamları biraz daha iyi hissediyorum siz nasıldiniz
meltemkuscan Goktusum aynısını yaşıyorum cidden gerçeklik algımı kaybediyomuş gibi hayat boş anlamsız sanki ya anlatmasıda çok zor tam olarak ne hissettiğimi bilmiyorum ama hersey gercek ama kendime yabancı gibi böyle çok değişik