merkursavascisi_06 Ya benimki de böyle ama ev aşırı sıcak 25 dereceyi geçti ben kendim de yanıyorum bi şey örtesim gelmiyor kız da aynı şekilde. Yazın örtü örtmek zorunda mıyız zaten aşııırı dönüyor ter içinde uyanıyor bazen😢
Hayaldunyam merkursavascisi_06 ortmeden rahat edemiyordum ortunce de terliyo zaten. Artik cami kapali tutup ortmuyorum. Birbirimizi ogreniyoruz resmen
Sevensevilen Hayaldunyam https://ty.gl/dd4g7jnpmw Ben hep bu mağazadan alıyorum tavsiye ederim. Farklı kalınlıklarda müslinler var
Aslananne1 Aras210922 🤣🤣🤣dime kendi başımıza iş aciyoz bırak uyusun yok illa o yorgan üstüne gelecek 🤣🤣sonra da tüm bildiğimiz duaları okuyoruz kalkmasın diye 😅