Hayaldunyam Kızım 8 aylik oldu. Uzerini her örttugumde uyaniyor. Incecik 1 tulbent bile.olsa. hemen ayaklarini aciyo. Kişin hadi daha küçüktü ve tulum giydiriyodum. Simdi zibin giydirip yatiyorum havalar sicak diye ama insan hic mi ortunmez ya
oglumubeklerken Hayaldunyam 18 aylık oğlum aynı aynı. Mışıl mışıl uyuyor üstü açık diyorum örteyim ayy bi tepişmeler bi mızırdamalar
benimprensesim Hayaldunyam örtmez benim bebede böyle dokunduğun an ağlıyor hatta fazla mı keyifçiler acaba 🤗🫠🥰
Sevensevilen Hayaldunyam benimki de örtünmek istemiyor. Tek kat müslin uyku tulumu aldım tavsiye ederim
Aslananne1 oglumubeklerken 😅😅aynı benim oğlan 13 aylık üzerini açmış orteyim diyorum hemen kipildanir mizildanir yatakta 360 derece döner döner döner en son yatar benim de kalbim küt küt uyanacak diye korkumdan 😅😅😅 bazen diyorum örtmez olaydim bırak uyusun 🤣🤣
Minel-inannesi Hayaldunyam havalar sicak o yuzden ortunmuyolar benimkide ayni model. Bizim ev geceleri soguk oluyo diye ince ama uzun kollu bacakli tulumlarindan giydirmeye devam ediyorum.
Hayaldunyam Minel-inannesi kışin da ayniydi da hadi kisin giydiriyodum yazin cok sorun yaaa. Muslin tulum varmis hemen alicam.
Sevensevilen Hayaldunyam https://ty.gl/dd4g7jnpmw Ben hep bu mağazadan alıyorum tavsiye ederim. Farklı kalınlıklarda müslinler var
Minel-inannesi Hayaldunyam kisin uyku tulumuna kattim bende cok rahatti ama yazin zaten hava sicak biz kendimiz ortunmuyoz bebeyi niye orteyim yada tuluma sokayim diye düşündüğüm icin yazlik uyku tulumu almadim
Arkinyasmin Merhaba bebekler icin uyku tulumu var yazlik kislik hani tavsiye ederim yazliklar cok ince geliyorsa kislik kullanip icine sadece atlet le yatirabilirsnz inanin cok daha rahat oluyor bebekler icinde anneler icinde
Emineec Hayaldunyam hıc bızım kızda aynı örtmüyorum bende çorap bıle gıydırsem çıkarır şapka tutmazdı bende sıcaklardan sadece zıbın la şortla yatırıyorum
Arkinyasmin Hayaldunyam Tabiki arastirirsnz ama benim tafsiyem yuzde yuz pamuk alin muslin gibi oluyor kolay hava aliyor benim oglum hic terlemez yazin da kislik kullanrm daha once bi kac tane denedm bundan memnunum
Aras210922 Aslananne1 yaa bu durumu gece aynen ben yaşadım 😂 o yüzden cevap vermek istedim 😂 sizinki gibi döndü döndü artık yatakta dönecek yer kalmadı onu üzerinden atmak için ben yatağın içinde allahım nolur uyanmasın deyip durdum sonra kendime kızdım sizin gibi 😂😂 ne varda bizliyon uyuyan çocuğu diye 😂😂
Aras210922 Hayaldunyam oğlum 9 aylık aynı durumdayız kışın e bebeğin tulumunu giydiriyordum ama son 15 gündür kısa kollu üst şortla filan yatıyor ince müslin örteyim belinden soğuk almasın diyorum yine aynı 😂 şimdi instegramda müslin uyku tulumu diken bi sayfa buldum ona ince Müslinden uyku tulumu yaptırıcam inşallah 😂 yalnız değilsin yani 🫶🏻
Aslananne1 Aras210922 🤣🤣🤣dime kendi başımıza iş aciyoz bırak uyusun yok illa o yorgan üstüne gelecek 🤣🤣sonra da tüm bildiğimiz duaları okuyoruz kalkmasın diye 😅