Deletedmom_110 hırıltı ve öksürükten denildi birde santrasyonu düşüktü nefes alıp verisi duzensizdi biz anlamadık tabi gidene kadar bize karnını gösterdi bakın göğsü karnına nasıl düzensiz denildi santrasyonuda hep 65 70lere iniyodu tedavi olduk ve kontrole gittiğimizde 98 100 lerdeydi