Sirretnur Bebeğim 3,5 aylık ani öksürükleri arttı korkuyorum özellikle uyurken. Nasıl uyumalı yastık kullanmalı mı önerileriniz neler?
ikibebebiranne_ Sirretnur yan yatırmaya özen gösterin öksürük sıklığı nasıl 1 aylıkken öksürük başladı kızımda götürdük ve yatirildik malesef zatürre olmuştu sizinde öyle bişey olacak diye birşey yok ama yinede bir kontrole gitmeniz iyi olacaktır geçmiş olsun
Deletedmom_68 Sirretnur amerikan pediatri akademisinin güvenli uyku için öneri listesine bakabilirsiniz
Mmeelliikkeee Sirretnur yatağını alttan destekleyin yastık gibi değil reflü yatağı gibi meyilli olsun… yan yatırın gerçi dönebilir ama eğimden başın yüksekte kalması hava yolu açıklığını sağlar
plakayerli Sirretnur yastık değil de reflü yatağında yatırabilirsiniz . Yastık tehlikeli geliyo bana gömülür diye
ezgicenk ikibebebiranne_ sizce neden zatürre olmuş olabilir bebeğiniz? Belirtileri neydi bir de? Bebeğimde de hırıltı var ama çok dikkat ediyorum terli gezdirmemeye, soğuk almamasına
Deletedmom_110 ikibebebiranne_ kuzum ya 1.5 aydır bizde de Çar ciğeri temiz diyorlar gönderiyorlar ibramınnn zero verdi çocuğum takır takır ben be yapsam ateş vs yok şükür :( 5 ay 8 günlük oglum
Lalezlal Sirretnur aynısını ben yaşıyorum bebeğimi izleyerek uyuyorum uyku denirse tabi gün içindede oluyor sırtına vurarak sallayarak geçiyor 51 günlük
ikibebebiranne_ ezgicenk evet malesef bebegimdede hırıltı vardı ve hastaneye gittiğimiz günün gecesi öksürüğü sıklaştı sanırım kuvezde üşümüş olabilir çünkü hergun banyo yaptırmışlar kuvez sıcak fakat oraya girene kadar usumustur yavrum 3 gün kuvezde kaldı kızım doğar doğmaz evet terli olmamasına dikkat etmeniz gerekiyor
ikibebebiranne_ ezgicenk bence yinede bir götürün derim içiniz rahat olsun bizim şimdi her ay kontrolümüz var sürekli takipte kalcaz 1 sene boyunca bir başlangıç olsa bile en azından bidaha 10 gün yatmayiz ilaç verir geçer
ezgicenk ikibebebiranne_ çok geçmiş olsun. Ben de kontrole götürdüm 2 hafta önce her şey normal dediler ama hırıltıdan korkuyorum öksürük yok ama. Mutlaka götüreceğim 🙏🏻
ikibebebiranne_ Deletedmom_110 bizede ciğeri temiz denildi kanlarında sorun yoktu ama zatürre teşhisi ile 10 gün yattık malesef 10 gün boyunca antibiyotik tedavisi uygulandı geçmiş olsun Rabb’im şifa versin inşaallah
Deletedmom_110 Sirretnur evet takır takır hırıltı vardı gitti tekrar geliyor anlam veremıyorum :( balgamlı dolu gibi
ikibebebiranne_ ezgicenk akciğer filmi ve kanları iyi çıktı fakat zatürre teşhisi konulup antibiyotik tedavisi uygulandı 10 gün yattık yine bir kere daha götürün Rabb’im şifa versin inşaallah 🤲
ikibebebiranne_ Deletedmom_110 hırıltı ve öksürükten denildi birde santrasyonu düşüktü nefes alıp verisi duzensizdi biz anlamadık tabi gidene kadar bize karnını gösterdi bakın göğsü karnına nasıl düzensiz denildi santrasyonuda hep 65 70lere iniyodu tedavi olduk ve kontrole gittiğimizde 98 100 lerdeydi