BetulDefnee Bizim 2. Aya girdiğimizde hala devam ediyordu ama idrar enfeksiyonu ve tiroid olmadığı için önemli değil dedi doktor , hatta bunun takibini bile yapmaya gerek yok dedi yani şu an devam ediyor mı bilmiyorum 11.5 haftalığız
Anayimbenana-02 BetulDefnee cok gecmiş olsun size de inşallah kalmamıştır 🥰 aile hekimine bi gösterin bence siz yıne de onlar da anlıyolar
Anayimbenana-02 seida kusura bakmayın anca yazabildim evet vucudunda yok sağlık ocağıdaki aile hekimimiz de korkulacak bişey yok dedi test yapmaya gerek yok dwmiçti kendi özel cocuk doktorumuzda ama benm içim hiç rahat değildi ta ki bu yorumu görene kadar 🙏🏼 emziriyorum sürekli ama inşallah gecer yakın zamanda
Anayimbenana-02 Linabuse1002 ne güzel hem meme hem mama almış bebişiniz maşallah 🧿 ben riske atamıyorum emzirdiğim için 😢
Anayimbenana-02 ezgicenk evet canım korkuyorum bende mamadan o yüzden emziriyorum vucudundan pek kalmamış zaten