Benim oğlum da 2,5 aylık 40 ı çıktıktan 10 gün sonra falan geçti sarılığı biz bir de bir sürü test yaptırdık bir sorun olmasın diye sarılık yapan diğer nedenler araştırıldı şükür testler normal çıktı kendi kendine geçiyor gerçekten benim de neden geçmiyor diye psikolojim bozulmuştu . Tavsiyem gün ışığı , acaip işe yaradı hergün gün ışığı almasını sağladım balkonunuz varsa ara ara çıkart ve bol bol emzir dışkı ile sarılığı atlatacak ve ellerinde bacaklarında sarılık yoksa korkma riskli değerlerde değildir sarılığı