Bety ya çişini bile ayakta yapmak istiyor oturarak yapmayacakmiş yapmiyor herkes diyor yanlış yanlış otursun oturmuyor napiyim döveyim mi ne diller döküyorum oyalamak icin uğraşiyorum yok kakayı hala yapmadi. Gelimce söylüyor ama çıkarmak icin uğraşmiyor. Gercekten pes etmek üzereyim yatağa da yapti normalde bezliyken de öğle uykularini bezsiz yatirirdim 3 saat çişini tutan cocuk 10 dk önce çişini yapip yatirdigim halde yataga yapti tuvalete yapıyor cişini giyindirip cikiyoruz 5 dk sonra yine yapiyor üstüne ben anlamiyorum ya herşey daha da mahvoldu😥😥