30 aylık oğlum. Çişi ayakta lazimliğin aparatini tutuyorum yapıyor. Kakayi oturarak yapamiyor hiç yapmadi tuttuğu icin sertleşmeye başlamiş kakasi duş kabininde ayakta yapmak istedi 3 kere izin verdim zorlamak istemedim otursun diye. Sizce yanliş mi yapiyoruz? Öyle öğrenir ve kalıcı olur mu biraz daha vakit geçsin sonra oturtbilr miyim diyorum daha 2.gündeyiz.