Ruveydaa nasıl oldu bebeğiniz, bizim de anal apse çıktı yaklaşık iki buçuk aylıkken 6 bucuk aylık şimdi de fistüle dönüşmus başka bi yerden delik oluşmuş, minik bi sivilce gibiydi sonra şişti iyice ilaçla filan patladı ara ara sıvı çıkıyordu yesil akınti başka poposunu üst kısmına yakın delik oluşmuş ikinci bi apse değil bu ama ameliyat derlerse diye endiseliyim