Aybarss38 Bizede var dedi doktor canım, muayene olduk daha 1 aylık bile yoktu.
İlaç vs verdi kullandık apse geçti. Doktor biraz büyüsün ameliyat için küçük dedi bebeğime.
Şimdi görünür de bir şey yok, oğlum 6 aylık oldu.
Doktor tekrarlayinca ameliyat olacak dedi. Daha tekrarlamadı bakalım 😞