Marianne Benvekizim aşağı kısımda değil tepeye doğru park edin, esinti olur. Akdeniz’de daha havalar ısınmadı, güzel esiyor, klima açardık bu aylarda, daha açmadık.
Prenses18 @Benvekizim depremde 3 gece arabada yattik biz kızıma arka koltuğa döşek attım öyle yatırdım ben ve eşim on koltukta yatılır yani pek rahat olmaz ama
Bssraa2 Benvekizim her yerde uyuyabilen çocuklarınız varsa olabilir ama yatak dışında bir yerde uyuyamazlarsa çocuklar ile zor olur biz bir kere sahil kenarına çekelim orada deniz manzarasında araba yatalım dedik bin pişman oldum çocukta yoktu asla uyuyamadım tabi herkesin uyuma koşulları bir olmaz ama hem sıcak hem daracık çok zorlanmıştm
Deletedmom_110 Benvekizim yatılır ve yattık Karadeniz turu yapmıştık istemedim ben kalkmak bir yerde fahis fiySt verdiler 2 aylıktı bebeğim oto koltuğunda uyudu 5 yaşında kızım arka koltukta takıldık 5 ay 7 günlüğüz hiçbişi de olmadı❤️
Emineec Benvekizim küçükken aılemle bırlıkte arabada kalmıştık annem babam ben ve ıkı kız kardeşim daha çok sıcaktı pencereler açık uyumuştuk yaslarımızı tam hatırlamıyorum 10/13/15 sanırım. Kalmıştık babam uyumamış beklemıstı tüm camlar açık diye. Eşimle de evlendıgımızde İstanbul’da kışın araçta kalmıştık yeni çocuğumuz oldu o zaman tektık. Çocuklarınızın yaşlarının önemli olduğunu düşünüyorum kalabılmenız ıcın