Rumeysnil benim bebeğimde çıktı öyle dediler bilmiyorum ben pek guvenmedim özel hastane önce verdiler bebeğimi hiç bir sağlık problemi yok dediler ablam emmerken tam yutamadi dedi aldılar 2 saat kuvezde kaldı geri geldi sorunu yok dediler sonra ablam duramadi yok yutamiyo yok hızlı nefes alıyor bir daha aldılar bebeğimi enfeksiyon olabilir dediler 1 hafta kuvezde kaldı her gittiğimde ağlıyordu imza attım aldım bebeğimi eve geldi miss gibi besledim hiç birşeyi kalmadi