Benim bebeğimde 10 gün kalmıştı tabi bazı bebekler daha çabukta toparlayabiliyor 7 gündede iyileşip çıkabilir hiç canını sıkma bol bol sütünü sağ emzirmeye git senin sütün lazım şimdi ona şifa o sakın üzülme emi canım üzülürsen sütünde gider bebiş ne yapar o zaman