Asporceee benimde öyleydi emzirmeyi bilmiyomuşum,ağzını tam açamıyodu meme ucum büyüktü,önce memenin ucunu yukarı bakacak şekilde tut,bebeğinin alt dudağına oturt sonra tepiştir ağzına 🤷♀️ Dene ,düzgün tutmaya başlayınca geçicek acısı 🙏 bide çok acıdığı zamanlar kremini yağını ne sürüyosan sür ve bişey giyme üstüne ki değmesin kıyafetine..geçecek bu günler,emzirmek için can atıcaksın bikaç ay sonra 🥰