Asporceee sabır canım sabır… hepimiz aynı yollardan geçtik ağlaya ağlaya emzirdik hepsi geçecek inan. Acıyı dindirmenin bir yolu yok fakat orayı nemli tutarak yara olmasını engelleyebilirsin. Dediğin gibi her emzirmenin ardından kremini sür, varsa gümüş kapaklarını koy. Bu şekilde sürekli nemli kalacak ve yara olmayacaklar. Bebeğini her emzirmenin ardından sütünü sağıp poşetle ve dondurucuya koy. Sağım yapmak göğüslerini yumuşatıyor ve daha az ağrıyorlar. Bu şekilde 40 gün kadar idare edeceksin, bebeğin büyüdükçe daha fazla emecek ve ağrıların azalacak. Ve 40’indan sonra tamamen geçiyor hiç ağrımıyor.