snssnm yenidoğan reflekslerinden biri o gayet normal olması da gerekiyor. ben alt değiştirirken yanımda biri varsa elini tutmasını istiyordum, çok iyi oluyordu. Yalnızsam da oturur pozisyonda ayaklarımı ona doğru uzatıp altını değiştiriyordum yanlardan destekliyordum yani 🥲 boşlukta olma hissi olmasın diye. Nazar filan diyenlere de kulak asıp içini karartma derim