snssnm benim bebeğim şuan 2 aylık doğduğundan beri sıçrıyor çığlık çığlığa bağırıyor, tam kundak denedim olmadı, yarım kundak denedim o da olmadı. Yanından ayrılmıyoruz bir ben kalıyorum bir eşim kalıyor.Bagirma durumunda, sıçramada pış pışlıyoruz sakinleşiyor.insallah düzelirler.