BesteArya -erCansu- Biz perşembe günü kestirdik. Problem yok. Sadece iki gündür bisey yemiyor dogru düzgün. O da normal sanirim bi iki gune normale doneriz diye düşünüyorum.
BesteArya -erCansu- Aslinda operasyon zor olmadi. Hastane ve calisanlarla sorun yasadik. 11deki ameliyata 2.30da aldilar. Saatlerce cocugum damar yolu acik ve ameliyat onluguyle hastane odasinda bekledi. Hatta en son cikarin damar yolunu biz gidiyoruz dedik doktor geldi konustuk ameliyatlar uzun sürebiliyor dedi ama yarim saat olur 1 saat olur neyse de biz saatlerce bekledik. 7den sonra bisey yedirip icirmeyin demislerdi. Benm kizim en son gece yemisti ve 7de de bisey yediremedim. Ameliyattan sonra da 3 saat yasakti. Yani tum gun ac kaldi sayelerinde! Ve korkutmus olmalari gerek ki agzini acip bisey yemiyor dogru düzgün ve iki gündür resmen ac cocuk.
-erCansu- BesteArya yaaa ağlicam cok uzuldum bikere bi doktor agzina bakarken hayvaj gibi davrandi o cubukla cocuk krixlere girmisti ogure ogure innki bi hafta agzini dahi acmadi kasiga. nasil etkileniyolar iste yazik yaa ben olsam bende cikar giderdinm... ya benm is cok zor gece saat bssi emer yani okdar saat ac birakmam imkansiz hatta bi saattir agliyo uyutamadim yine meme emiyor oyle uyicakmis 😪😭
BesteArya -erCansu- Ozelde yaptırın bence devlet pismanlikmis. Heleki buyuk sehirlerin yoğun hastaneleri felaket durumda. Sikayet etmeyi de düşündük ama saglik personellerinin de yapacak cok biseyi yok kardeşim de saglik personeli ve halini biliyorum bu yüzden bi daha bebegimle ilgili bi durum olursa ki umarım olmaz... devletin o rezilligini yasamamak adina ozele giderim.. Ama soyle de bisey var. 7de yemis olsaydi ve gerçekten 11de ameliyata alsalardi zaten ciktiginda narkozun etkisinde olduğu icin o 3 saati uyuyarak gecirdi ve korkmamis olsaydi da 3 saatin sonunda yer icerdi.. Bizde surec böyle isledi ama herkeste ayni sey olacak diye bisey yok bilemiyorum
-erCansu- BesteArya çok gecmis olsun gercekten kiyamam bebisinize ve bende kac kere devlete gittiysem burnumdan geldi inanın bende durumum yettigince ozele goturuyorum Allah devlet hastanesine muhtac etmesin diyorum her seferinde
BesteArya -erCansu- Aynen öyle.. Bir suru sünnet bebegi vardi sira bekleyen Saatleri bizden sonra olmasina ragmen onlari alip götürdüler.. Nedeni de asagidan yani ameliyathaneden sunet operasyonu istemeleri🙄 Randevu saatine gore değil de operasyon sekline göre aliyorlardi.. Tek kiz bebek ve dil bagi bizdik Once sunnetleri bitirip bizi en son alacaklardi sanirim. Yani orda susup beklesek akşama kadar o sekilde oturacaktık Sürekli gidip konuştuğumuz halde bile 3.5 saat bekledik 😒 15 dakikada bitti islem oysaki bu kadar basitmiş.. Benm bebegim aci vs yaşamadı sanıyorum ayilinca normale döndü. Sadece su icti keyfi vs yerindeydi. Iyi bi hastane ve ilgili personeller esliginde olursa inanin bana cok basit bir işlemmis. Korkulacak birşeyi yok
ErFaLem BesteArya ben 10. Gününde kestirmiştim hiç bir anestezi filan uygulamıyorlar canım benim oğlumun ki biraz kalındı hafif kanama yapmıştı. Dursun diye bastırdığım için ağladı onun dışında can yakıcı bir işlem değil 😊 rabbim şifa versin 🤲🏻
Selin1 BesteArya kardeşim 6 yaşındaydı o çok zorlandı çünkü dili baya yapışıktı . Dil altındaki dikisten rahat edemedi gece ozellikle sırt üstü yatması gerekti 1 hafta sabahladik
BesteArya Selin1 cok gecmis olsun 6 yas için daha da zor olsa gerek. Biz bile 1 yasinda kismen zorlandık 🤷♀️
Selin1 BesteArya evet o doku kalinlasti zamanla , küçükken annem anladı ama doktorlar anlayamadoi olduğunu dilini bile kaldiramazdi doktoru küçük yaşta yapılmamış olması avantaj dedi , sanirim küçükken yapılan işlem büyüdüğünde tekrar edebiliyomuş