Furkansmomy
Belirtiye gerek yok canim bakinca bariz belli oluyor ilk doğduğu gün ben farkettim ama kac doktora goturduysem emmesinde problem olmadigi icin ek gida döneminde de yemesinde icmesinde problem olmadığı icin o dönemlerde gerek görmediler.
1 yasindan sonra duruma göre keseriz dediler.
Ama ben cok psimanm o ilk bebekliginde kestirmedigim için.
Bugun yatis islemlerini yaptirdim yarin 11de alacaklar.
Belirti olarak benm bebegim sadece dilini çıkaramıyor.
M harfi gibi bi görüntüsü var dilinin.
Konusmasinda anne baba dede vs heceliyor. 13.5 aylik suan.
Daha fazla sey söyleyebilirmiydi dil bagi olmasa bilemiyorum.
Ama konustugunda da r harfi gibi bazi harfleri çıkaramama ihtimali var.
Emmeyi 6. Ayda bırakmisti mamayla devam ettik.
Mamayı da 11. Ayda birakti.
Dil bagiyla alakasi var mi yokmu bilmiyorum.
Ek gidada hic bi sorun yasamadim.