evam15 Yaa ne güzel ya dua edin bizimki de 3 ayken bitsin valla yoksa ben bittim bir Allah’ın kulu yok yardıma gelecek. Herkesin dediği biz de tek büyüttük beceremiyor musun anneliği 😣😔 Ben bir de çalışan bir kadınım şaştım kaldım geceleri uyumuyor sancı giriyor çünkü. Haftaya cuma mesela ise başlamam gerek ve ben rapor alacam biraz doktor izin verirse maaşımı bu ay da alayım diğer aylar ücretsiz izne çıkacağım çünkü çok zor üstüne dünya kadar kredi borcumuz var. Bebeğim normal bir bebek olsaydi 6 ay zaten her türlü yanımda olmak istediğimi söylemiştim eşime ama normal değil ve ben bu seneyi full çıkarırım gibi umarım sıkıntı olmaz tez vakitte geçer kızımın kolikliği de o da acı çekmez artık