Elifeysu Serraa95 Özel eğitim öğretmeniyim. Yazdığınız şeylerin hiçbiri otizm belirtisi değil. Neden otizm belirtisi kanısına varıp kafanıza taktınız anlamadım, rahat olun
oglumubeklerken Serraa95 18 aylık oğlum var, gelişimi bana göre çok iyi maşallah her söylediğimizi anlar ve yapar, sadece bence ayına göre kelimesi az hatta herseyi anlayıp konuşmadığı için eşim şakasına çocuğumuz çok zeki ama çalışmıyor der Güler geçeriz 🙂 bunları anlattım çünkü bunlara rağmen benim oğlumda bazen parmak ucunda yürüyor. Düzgün yürü annecim deyince hemen düzeltiyor yürümesini. İçinizi ferah tutun yani.
Edaa28 Serraa95 Şimdi doktorlar sunu demenize pek önem vermiyor göz teması var .. çünkü otizmli çocuklar anne baba ve güvendikleri kişilerle göz teması kuruyorlar zaten . Önemli olan dışarıda nasıl insanlarla göz teması ?
Sdyll Gayet normal gelişimi, ben öğretmenim bir sıkıntı göremedim anlattıklarınızdan. Benim yeğenim 16 aylık aynı sizin dediğiniz gibi, keza eşimin yeğeni 21 aylık o bile aynı sizinkinin yaptıklarını yapabiliyor hatta o kadar bile değil
Aslananne1 Serraa95 bacım ne bekliyorsun 17 aylık daha 17 ay deyince gözünde 17 yas diye mi algılaniyor acaba daha çok küçük çocuk bile diyemeyiz bebek daha bebek 😊 maşallah gelişimi çok iyi bisileri işaret etmemesi normal bilmiyordur daha zamanla oda olur çok şey bekliyorsunuz küçücük bebeklerden benim gorumcemin oğlu 4 yaşında inanirmisin hala anlamıyorum bazen konuşunca annesine soruyorum ne diyor diye 😀 ama diğer türlü cin gibi 🧿 konuşma falan çocuktan çocuğa değişir otizm le alakası yok göz teması var adına bakıyor sa tamamdır 👍