Aomom sürekli 3 paket olarak aldım sleepylerden şimdiye kadar daha uygun oluyor diye, yani 300 adet. Eşim diyor ki her gün 1 tane kullansan 1 sene gider sana bu 3 paket. Ay ben kolayını bulsam çocuğu bile sleepylerle silicem naisl güne 1 tane kullanayım ki diyorum 😬😅😅 toz almaktan nefret ederdim artık tozları kovalıyorum sleppy elimde 😅😅