elabs valla 2 gündür daha iyi canım. Burnunu temizledim serum fizyolojikle hep. Kendiliğinden geçti. Arada tek tük öksürüyor ama ilk güne göre daha iyi cok şükür. Buhar makinesi aldım illaki lazım olacaktır yine. Balgamı söküyor daha iyi burnunu temizleyebiliyorsunuz bakalım yarın gelecek denicem onuda