sumeyyeyilmaz 3 ay 23 gunluk bebegim 1 ay oncede vardi hiriltisi ve öksürüğü ama ortakulak iltihabi olunca antibiyotik kullanmak zorunda kaldik ilacimiz 1 hafta sonra bitti oksurugu ve hiriltisi 1 ahfta daha sürüp gecmisti, simdi yine var ve bende burnuna serum fizyolojik yapiorum sıkıyorum suyu cekiyorum huuuup diyee ama cok zorlaniyordum bende Nebulizatör aldim simdi daha rahatim havayi veriyorum sirti sivazliom sonra sumukleri geldi mi diye hortumla yine cekiyorum, ama reflusude var minigimin simdi neyden bu hirilti bilmiorum