Bende çok baktım araştrdm kendim oturcam veya oglum kızm gelcek diye cıkarmalar cok kolay olmuyomuş. Once ihtar cekiyo 1 ay icinde siz o ihtara itiraz ediyosunuz sonra dava sureci basliyo en az 2 3 yıl suruyomus. Kaldı ki o sekilde sizi cıkarırsa 3 yil boyunca başkasina kiraya veremiyo ve oncelik yine sizin oluyomuş. Bakalm bende tam başlamadm surece ama hazrlandm en azindan ev sahibi tekrar geldiginde dava açmasını soyliycem. Birbe biz altlı ustlu oturuyorz ayni binadayz :(