2_3 gün önce ev sahibi eve geldi tahliye davası açıyorum haklariniz olacaktır dedi bizim eve taşınmak.istiyormus kira sözleşmem var 3 senedir oturuyorum her ay düzenli bankadan kirasını gönderiyorum ucuza oturuyorum diye geçen sene çıkartmaya çalıştı bende devletin verdiği oranda zam yaptım şimdi 2_3 ay kaldı zam zamanına kapıma gelmiş dava açıcam diyor geçen sene ki zam msjlarimiz duruyor çıkartmak istediği fazla kira istediği falan davayı kaybetme ihtimalim var mı benim haklarım neler bilen yardımcı olsun lütfen bulunduğum yerde kiralar 10.000den başlıyor ben 1625e kirada oturuyorum eşim asgari ücret alıyor ben 10.000 kira ödeyemem biri yardımcı olsun lütfen 😔