Gizemlisi Biz hala bir düzene bindiremedik emzirme işini. Ben hala sütün yetmediğini düşünüyorum falan. Kilo alımı iyiymiş ama biraz evham yapıyorum sanırım. 2 saatte bir değil daha sık emmek istiyor benim kızım. Emdikten yarım saat sonra da acıkabiliyor. Aralıksız 1 saat boyunca memede de kalabiliyor. Geceler uykusuz kısaca 😅😅