Gizemlisi Biz de 22 günlüğüz. Emzik vermiştim bir hafta falan önceydi sanırım. Emziği tutarken zorlanıyor. Ağzını komple açıyor meme tutar gibi yapıyor. Biraz alışır gibi oldu sonra da memeyi emzik tutar gibi ağzını küçük açmaya başladı bende çok zor durumda kalmadıkça vermemeye karar verdim. Uykuya geçişte veriyorum sallayınca uyuyamadığı zaman. Onu da uykuya iyice daldığında kendisi atıyor ağzından. Ha bir de tok olmasına rağmen emmek istediği zamanlar oluyor. O zaman veriyorum. Vermemeye çalışacağım bakalım ne olacak. İlk 1 ay zaten önerilmiyor. Memedeki süt miktarı falan etkilenmesin anne bebek birbirine iyice alışsın diye imiş