Dupduru19 merhaba , bahsettiğiniz durumun özgüven ile alakası yok. Çocuğunuz resim çekilmekte hoşlanmıyor mesela siz resim çekerken izin alıyor musunuz ? Oğlum 4 yaşına girecek ben izin alıyorum. Okul da verdiği poz ile bana verdiği farklı. Oğlum da kızınız kadar sosyal , arkadaşları sever , öğretmenleri sever. Resimleri görseniz mutsuz gibi. Hergun gün değerlendiriyoruz bugün seni ne mutlu etti veya mutsuz etti ? Yavaştan artık poz vermeyi öğrendi. Bir de okulda resim neden çekildiğini anlattım. Ben işteyken bana gönderiyorlar seni merak ediyorum ve özlüyorum diye açıkladım. Bir de baba ve bende öyleydim çocukken diyorsunuz , benzeme olabilir 🥰